Finans Eğitiminin Yararları Nedir?

Finans Eğitiminin Yararları Nedir?

Finans Eğitiminin Yararları

Finansal yönetim hakkında bilinmesi gerekenler;

Finans, para, mal veya bunların hepsinin değerlendirilmesi anlamına gelir.
Finansal Yönetim, firmanızın sahip olduğu para, mal ve diğer tüm mali işlerin nasıl yönetileceğine karar veren bir sistemdir. Hangi tekniklerin ve hangi yasal mevzuata göre uygulanacağına da karar verir.

✅ Finans Yönetim Eğitimi ➤

Online eğitim programı kapsamında yer alan Finansal Yönetim eğitimi, iş yerinde daha doğru ekonomik kararlar almanızı ve mevcut para ve malın daha profesyonel yönetilmesini sağlayarak para ve mal temininin daha uygun şartlarda yapılmasını öğretir. Bu yüksek lisans seviyesindeki eğitim sayesinde, işyerinizin finans çalışmalarını çok daha bilimsel tekniklerle gerçekleştirebileceksiniz ve risk yönetimini öğrenip bunu firmanızda uygulayabileceksiniz.

Finansal Yönetim ile ilgili proje oluşturma ve projeyi uygulama konularında bilgi sahibi olacaksınız. Ayrıca sermaye artırımı, portföy yönetimi gibi birçok konuda bilimsel eğitim alabileceksiniz. Bu eğitim sayesinde işinizi daha da ileriye taşıyabilirsiniz!

Finansçı Olmayanlar için Finans Eğitimi;

Finansçı Olmayanlar için Finans Eğitimi, katılımcıların finansal işlemlerin yansıtıldığı tabloları nasıl yorumlayacaklarını, analiz edeceklerini ve uygulayacaklarını öğretir. Bu eğitim, doğrudan finans yönetimi ile ilgili olmasa da, her yöneticinin finansal okuryazarlığını geliştirmeyi amaçlar. Ayrıca, kendi alan kararlarındaki hareketlerinin mali tablolar içindeki yerinin bütünsel olarak gözlemlenebilmesi sayesinde, şirketin sonuçlarına da yansıyacak şekilde finansal anlayışlarını artırmalarını sağlar. Gerçek hayattan örneklerle desteklenen teorik bilgiler, vaka çalışmaları ile birleştirilerek, her yöneticinin finansal yetkinliklerini geliştirmesi hedeflenmektedir. Bu finans eğitimi, karşılıklı görüşme sonucu ihtiyaca göre belirlenir ve tam olarak ihtiyaç duyulan bir program oluşturulur.

Yöntem Finans Eğitim içeriği

  • Finans Risklerinin Yönetimi
  • Uluslararası Finansal Raporlama Standartları (UFRS) Eğitimi
  • Bütçe Yönetimi ve Finansal Kontrol
  • Krediler
  • Tahsilat Yönetimi

Finansçı olmayanlar için Finans Eğitimi

  • Kayıt düzeni ve muhasebenin temelleri
  • Finansman süreci ve finansın gelişen önemi
  • Finansal tablolar
  • Finansal tabloların yorumlanması ve karar süreçlerinde kullanılması
  • Rasyo analizi
  • Yatırım analizi ve doğru projenin seçilmesi: maliyet/fayda analizi
  • Finansal matematik ve finansal hesaplamalar
  • Genel ekonomik değerlendirmeler

 @Sorularınız ve ihtiyaçlarınız için →  zerrin@yontemfinans.com  


Yorumlar

 Paylaşın

      Sevimli Dinazor Oyunu   Hesap-Makinesi.apk